ا
-
ابراهیمزاده دستجردی، رضا
ارتباط بین خودپنداره و سبکهای مصرف از طریق نقش واسطهای تبلیغات اثربخش در صنعت مُدوپوشاک زنان در میان شهروندان اصفهانی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 391-413]
-
اجاق، سیده زهرا
شناسایی راهبردهای پاسخ به بحران همهگیری کووید – 19 در فضای رسانهای ایران [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 441-459]
-
احسانی، امیر
تحلیل ریختشناسی شبکهای ـ فازی: روشی برای آیندهپژوهی در صنعت رسانه [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 364-386]
-
اسلامی، حسین
ارائه الگوی بهکارگیری رسانههای اجتماعی در ارتقای روابط عمومی سازمانهای خدماتی (مورد مطالعه: روابط عمومی مترو تهران) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 317-343]
-
اسماعیلی علیبانی، معراج
توسعه چارچوبی جهت سنجش عوامل مؤثر بر اشتراکگذاری تجارب گردشگر در محیطهای آنلاین برند [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 110-136]
-
افضلی فاروجی، میترا
شناسایی بوم مدل کسبوکار پلتفرمهای شبکه نمایش خانگی بر اساس مدل کسبوکار استروالدر (مطالعه موردی: فیلیمو) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 387-412]
-
امینی، رحمت
چالشهای مدیریت صنفی در تئاتر ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 158-176]
ب
-
باقری فرادنبه، صدیقه
رابطه ویژگیهای پیام بر مزاحمت ادراکشده از تبلیغات همسان و تحلیل پیامدهای آن در فضای وب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 148-167]
-
بذرپاش، مهرداد
راهکارهای نهادینهسازی سیاستهای بالادستی در عناصر زنجیره ارزش تولید محتوا در بخش خبر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 237-256]
-
بهمن میرزا، محبوبه
شناسایی عوامل مؤثر روابط فرااجتماعی تأثیرگذاران اینستاگرام بر بازاریابی تأثیرگذار: رویکرد بیبلیومتریک [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 460-488]
پ
-
پور قاسمی، فیروزه
ارتباط بین خودپنداره و سبکهای مصرف از طریق نقش واسطهای تبلیغات اثربخش در صنعت مُدوپوشاک زنان در میان شهروندان اصفهانی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 391-413]
-
پورقاسمی، شهرزاد
ارتباط بین خودپنداره و سبکهای مصرف از طریق نقش واسطهای تبلیغات اثربخش در صنعت مُدوپوشاک زنان در میان شهروندان اصفهانی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 391-413]
-
پوریایی، کیمیا
طراحی مدل همآفرینی ارزش در پلتفرمهای رسانهای با تبیین نقش نوآوری باز، توسعه دیجیتالی، هوش مصنوعی و هوش تجاری [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 218-236]
ت
-
تاج پور، مهدی
تأثیر رویدادهای گردشگری بر انتخاب مقصد با نقش میانجیگری رسانه اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 30-52]
-
تاج پور، مهدی
بررسی نقشآفرینی رسانه اجتماعی در موفقیت کارآفرینان هنری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 32-46]
-
تقدسی، راضیه
بررسی نقشآفرینی رسانه اجتماعی در موفقیت کارآفرینان هنری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 32-46]
ج
-
جعفری، سید محمدباقر
توسعه چارچوبی جهت سنجش عوامل مؤثر بر اشتراکگذاری تجارب گردشگر در محیطهای آنلاین برند [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 110-136]
-
جعفری، فخرالدین
بررسی تأثیر استفاده از رسانههای اجتماعی توسط کارکنان بر عملکرد شغلی آنان با نقش میانجی خلاقیت [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 489-505]
-
جلیلوند، محمد رضا
واکاوی مؤلفههای تأثیرگذار محافظت از دادهها در اعتمادزایی کاربران رسانههای اجتماعی: یک تحلیل موقعیتی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 415-440]
-
جلیلوند، محمد رضا
تحلیل عوامل شغلی و اجتماعی مؤثر در نگهداشت نیروی انسانی در صنایع خلاق (نمونه پژوهش: کارکنان خبر سازمان صداوسیما) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 177-200]
-
جلیلوند، محمد رضا
نقش مدیریت تحولگرا و عدالت توزیعی سازمانی در ارتقای تابآوری کارکنان سازمانهای رسانهای (مورد مطالعه: خبرگزاریهای اینترنتی) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 299-317]
ح
-
حاجی حیدری، نسترن
امکانمندیهای پلتفرمهای رسانههای اجتماعی در درگیرسازی کاربران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 4-29]
-
حاجی حیدری، نسترن
شناسایی عوامل مؤثر روابط فرااجتماعی تأثیرگذاران اینستاگرام بر بازاریابی تأثیرگذار: رویکرد بیبلیومتریک [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 460-488]
-
حجازی، سیدرضا
طراحی مدل فرایندی بقای پلتفرمهای فینتک [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 3-31]
-
حسینی، الهه
تأثیر رویدادهای گردشگری بر انتخاب مقصد با نقش میانجیگری رسانه اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 30-52]
-
حسینی، الهه
رابطه ویژگیهای پیام بر مزاحمت ادراکشده از تبلیغات همسان و تحلیل پیامدهای آن در فضای وب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 148-167]
-
حسینی، الهه
شناسایی تأثیر رسانههای اجتماعی بر افزایش گردشگری ورزشی با میانجیگری بلوغ هواداران (نمونه پژوهش: باشگاه ورزشی انقلاب تهران) [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 506-523]
-
حسینی، تانیا
بررسی جامعهشناختی قمار آنلاین در شبکههای اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 78-101]
-
حسینی دانا، حمیدرضا
بررسی وضعیت کمپینهای آنلاین حوزه سلامت در شبکههای اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 213-228]
خ
-
خاکی نژاد، بهزاد
چالشهای مدیریت صنفی در تئاتر ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 158-176]
-
خواجه ئیان، داتیس
امکانمندیهای پلتفرمهای رسانههای اجتماعی در درگیرسازی کاربران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 4-29]
-
خواجه ئیان، داتیس
بررسی رویکرد اقتصاد رفتاری در مطالعات رسانه: مروری نظاممند [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 274-294]
-
خوشحالی، زهراسادات
بررسی وضعیت کمپینهای آنلاین حوزه سلامت در شبکههای اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 213-228]
د
-
دلاور، علی
اثر هیجان حاصل از کدهای غیرکلامی در محیطهای تجاری بر ادراک مخاطب از پیام تجاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 47-85]
ر
-
ربیعی، لیلا
بررسی جامعهشناختی قمار آنلاین در شبکههای اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 78-101]
-
رجبی پور میبدی، علیرضا
چارچوب مفهومی عومل زمینهای اثرگذار بر تصمیمگیری اخلاقی: مطالعه فراترکیب [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 128-145]
-
رضائیان، مجید
نقش عدالت سازمانی در کیفیت زندگی کاری کارکنان شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 318-336]
-
رضوانیان، علیرضا
ترسیم نقشه علمِ سیاستگذاری رسانهای بر اساس دادههای پایگاه علوم از سال 2000 تا 2019 [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-77]
-
روشن دل اربطانی، طاهر
سخن سردبیر [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-3]
-
روشن دل اربطانی، طاهر
پلتفرمهای رسانهای و سیاستگذاری عمومی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 274-275]
-
روشن دل اربطانی، طاهر
چالشهای بهاشتراکگذاری دانش در سازمانهای رسانهای [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 415-416]
-
روشن دل اربطانی، طاهر
هوش مصنوعی و تغییرات در صنعت رسانه. بررسیهای مدیریت رسانه [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-2]
-
روشن دل اربطانی، طاهر
پلتفرمهای خبری و دروازهبانی اخبار [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 277-278]
-
روشندل اربطانی، طاهر
چالش اخبار جعلی و شبکههای اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 156-157]
س
-
سپاسگزار، صمد
کاربران و پژوهشگران راجع به سیاستهای مرتبط با رسانههای اجتماعی چه میگویند؟ (ترسیم نقشه با استفاده از دادههای پایگاههای گوگل و اسکوپوس) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 137-155]
-
سرابی آسیابر، علی
فرایند سیاستگذاری کارآمد سازمانهای رسانهای در جهت جذب مخاطب [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 524-541]
-
سقط فروش، محسن
تبیین آثار شبکههای اجتماعی بر تطابق یا تشابه رفتار خرید پوشاک لوکس در میلنیالها یا نسل Y [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 257-276]
-
سلام زاده، آیدین
تأثیر رویدادهای گردشگری بر انتخاب مقصد با نقش میانجیگری رسانه اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 30-52]
-
سلام زاده، آیدین
بررسی رابطه آیندهنگاری راهبردی و فناوریهای رسانهای در مدلهای کسبوکار [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 189-212]
-
سلام زاده، آیدین
بررسی نقشآفرینی رسانه اجتماعی در موفقیت کارآفرینان هنری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 32-46]
-
سلطانی، توحید
اخلاق کسبوکار در صنایع رسانهای؛ مطالعه استراتژیهای مسئولیت اجتماعی شرکتی ارائهدهندگان خدمات اینترنتی در دنیا [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 295-316]
-
سیدامیری، نادر
شناسایی عوامل مؤثر روابط فرااجتماعی تأثیرگذاران اینستاگرام بر بازاریابی تأثیرگذار: رویکرد بیبلیومتریک [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 460-488]
-
سیدامیری، نادر
طراحی مدل فرایندی بقای پلتفرمهای فینتک [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 3-31]
-
سیدامیری، نادر
طراحی چارچوب برندسازی کارآفرینانه مؤثر بر قابلیتهای پویا در کسبوکارهای کوچک و متوسط صنعت نشر کتاب [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 416-439]
-
سیروس کبیری، سپیده
تحولات صنعت رسانه مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی: کاربستها، فرصتها و مخاطرات [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 366-390]
ش
-
شراعی، فاطمه
مزیت رقابتی پایدار در پلتفرمهای دیجیتال رسانهای: مروری کتابشناختی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 279-298]
-
شریفی، سید مهدی
تحلیل عوامل شغلی و اجتماعی مؤثر در نگهداشت نیروی انسانی در صنایع خلاق (نمونه پژوهش: کارکنان خبر سازمان صداوسیما) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 177-200]
-
شریفی، سیدمهدی
واکاوی مؤلفههای تأثیرگذار محافظت از دادهها در اعتمادزایی کاربران رسانههای اجتماعی: یک تحلیل موقعیتی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 415-440]
-
شکوری، محمد
نقش عدالت سازمانی در کیفیت زندگی کاری کارکنان شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 318-336]
-
شکوهی بیدهندی، محمدسجاد
طراحی مدل فرایندی بقای پلتفرمهای فینتک [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 3-31]
-
شیدایی، سعید
تحلیل عوامل شغلی و اجتماعی مؤثر در نگهداشت نیروی انسانی در صنایع خلاق (نمونه پژوهش: کارکنان خبر سازمان صداوسیما) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 177-200]
ص
-
صلواتیان، سیاوش
اخلاق کسبوکار در صنایع رسانهای؛ مطالعه استراتژیهای مسئولیت اجتماعی شرکتی ارائهدهندگان خدمات اینترنتی در دنیا [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 295-316]
ع
-
عباسیان، عزتاله
طراحی چارچوب برندسازی کارآفرینانه مؤثر بر قابلیتهای پویا در کسبوکارهای کوچک و متوسط صنعت نشر کتاب [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 416-439]
-
عزیزیان، محمد
ارائه الگوی بهکارگیری رسانههای اجتماعی در ارتقای روابط عمومی سازمانهای خدماتی (مورد مطالعه: روابط عمومی مترو تهران) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 317-343]
-
عشایری، حسن
اثر هیجان حاصل از کدهای غیرکلامی در محیطهای تجاری بر ادراک مخاطب از پیام تجاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 47-85]
-
عطاریان، بهروز
طراحی چارچوب برندسازی کارآفرینانه مؤثر بر قابلیتهای پویا در کسبوکارهای کوچک و متوسط صنعت نشر کتاب [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 416-439]
غ
-
غفاری، محمد
توسعه چارچوبی جهت سنجش عوامل مؤثر بر اشتراکگذاری تجارب گردشگر در محیطهای آنلاین برند [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 110-136]
ف
-
فرزین فر، زهره
تأثیر ارزشهای لذتگرایانه، خودشکوفایی و اجتماعی، بر سردرگمی مصرفکننده در تبلیغات رسانههای اجتماعی میان شهروندان یزدی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 344-363]
-
فرهنگی، علی اکبر
مرور نظاممند پژوهشهای حوزه آیندهپژوهی رسانه با تمرکز بر مفاهیم نوظهور فناوریهای نوین [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 168-188]
-
فرهنگی، علی اکبر
اثر هیجان حاصل از کدهای غیرکلامی در محیطهای تجاری بر ادراک مخاطب از پیام تجاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 47-85]
-
فرهنگی، علی اکبر
فرایند سیاستگذاری کارآمد سازمانهای رسانهای در جهت جذب مخاطب [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 524-541]
-
فلاحی، نیلوفر
توسعه چارچوبی جهت سنجش عوامل مؤثر بر اشتراکگذاری تجارب گردشگر در محیطهای آنلاین برند [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 110-136]
ق
-
قائدامینی هارونی، عباس
ارتباط بین خودپنداره و سبکهای مصرف از طریق نقش واسطهای تبلیغات اثربخش در صنعت مُدوپوشاک زنان در میان شهروندان اصفهانی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 391-413]
-
قاپچی، هومن
مرور نظاممند پژوهشهای حوزه آیندهپژوهی رسانه با تمرکز بر مفاهیم نوظهور فناوریهای نوین [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 168-188]
-
قنبری، سعید
مروری بر چیستی و چرایی تابآوری برند پلتفرمها در مواجهه با ریسک و بحران برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 102-127]
-
قیومی، احمد
تحلیل ریختشناسی شبکهای ـ فازی: روشی برای آیندهپژوهی در صنعت رسانه [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 364-386]
ک
-
کارگر، رضا
راهکارهای نهادینهسازی سیاستهای بالادستی در عناصر زنجیره ارزش تولید محتوا در بخش خبر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 237-256]
-
کرکه آبادی، حمیدرضا
تحلیل ریختشناسی شبکهای ـ فازی: روشی برای آیندهپژوهی در صنعت رسانه [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 364-386]
-
کرکه آبادی، حمیدرضا
اثر هیجان حاصل از کدهای غیرکلامی در محیطهای تجاری بر ادراک مخاطب از پیام تجاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 47-85]
-
کریمی، کیانوش
بررسی رویکرد اقتصاد رفتاری در مطالعات رسانه: مروری نظاممند [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 274-294]
-
کفائی مهر، محمدحسین
فرایند سیاستگذاری کارآمد سازمانهای رسانهای در جهت جذب مخاطب [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 524-541]
-
کلابی، امیر محمد
طراحی مدل همآفرینی ارزش در پلتفرمهای رسانهای با تبیین نقش نوآوری باز، توسعه دیجیتالی، هوش مصنوعی و هوش تجاری [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 218-236]
-
کلابی، امیرمحمد
مزیت رقابتی پایدار در پلتفرمهای دیجیتال رسانهای: مروری کتابشناختی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 279-298]
-
کمره ای، کورش
ترسیم نقشه علمِ سیاستگذاری رسانهای بر اساس دادههای پایگاه علوم از سال 2000 تا 2019 [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-77]
-
کنجکاو منفرد، امیررضا
رابطه ویژگیهای پیام بر مزاحمت ادراکشده از تبلیغات همسان و تحلیل پیامدهای آن در فضای وب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 148-167]
-
کنجکاو منفرد، امیررضا
تأثیر ارزشهای لذتگرایانه، خودشکوفایی و اجتماعی، بر سردرگمی مصرفکننده در تبلیغات رسانههای اجتماعی میان شهروندان یزدی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 344-363]
گ
-
گرزین، سارا
بررسی جامعهشناختی قمار آنلاین در شبکههای اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 78-101]
ل
-
لبافی، سمیه
ترسیم نقشه علمِ سیاستگذاری رسانهای بر اساس دادههای پایگاه علوم از سال 2000 تا 2019 [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-77]
-
لبافی، سمیه
کاربران و پژوهشگران راجع به سیاستهای مرتبط با رسانههای اجتماعی چه میگویند؟ (ترسیم نقشه با استفاده از دادههای پایگاههای گوگل و اسکوپوس) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 137-155]
م
-
مازوچی، مجتبی
بررسی جامعهشناختی قمار آنلاین در شبکههای اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 78-101]
-
محمدابراهیمزاده سپاسگزار، صانع
کاربران و پژوهشگران راجع به سیاستهای مرتبط با رسانههای اجتماعی چه میگویند؟ (ترسیم نقشه با استفاده از دادههای پایگاههای گوگل و اسکوپوس) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 137-155]
-
محمدی، داوود
ترسیم نقشه علمِ سیاستگذاری رسانهای بر اساس دادههای پایگاه علوم از سال 2000 تا 2019 [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-77]
-
محمدی، معصومه
چارچوب مفهومی عومل زمینهای اثرگذار بر تصمیمگیری اخلاقی: مطالعه فراترکیب [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 128-145]
-
مرتضوی، سمیراسادات
بررسی رابطه آیندهنگاری راهبردی و فناوریهای رسانهای در مدلهای کسبوکار [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 189-212]
-
مردانه، شکراله
بررسی تأثیر استفاده از رسانههای اجتماعی توسط کارکنان بر عملکرد شغلی آنان با نقش میانجی خلاقیت [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 489-505]
-
مردانه، شکراله
بررسی تأثیر سلبریتیهای رسانه اجتماعی و روابط فرااجتماعی با آنها بر قصد خرید دنبالکنندگان (مورد مطالعه: رسانه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 86-109]
-
مزیدی شرف آبادی، علی محمد
ارائه الگوی بهکارگیری رسانههای اجتماعی در ارتقای روابط عمومی سازمانهای خدماتی (مورد مطالعه: روابط عمومی مترو تهران) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 317-343]
-
مطیعی، سمیه
ارائه مدل اقناع آگهیهای تبلیغاتی تجاری با رویکرد ترویج تولید ملی (مطالعه موردی: رسانه ملی) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 201-217]
-
ملاابراهیمی، عماد
تبیین حقوقی قلمرو مسئولیت رسانههای خبری و جبران خسارت (مورد مطالعه: بحران همهگیری کووید-19) [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 229-246]
-
موسوی، سید محمدرضا
تحولات صنعت رسانه مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی: کاربستها، فرصتها و مخاطرات [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 366-390]
-
مومنی، سارا
شناسایی ابعاد سختیها و چالشهای کار در صنعت رسانه: یک مطالعه فراترکیب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 247-271]
-
مومنی خواه، درسا
واکاوی مؤلفههای تأثیرگذار محافظت از دادهها در اعتمادزایی کاربران رسانههای اجتماعی: یک تحلیل موقعیتی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 415-440]
-
میر اسماعیلی، بی بی سادات
بررسی وضعیت کمپینهای آنلاین حوزه سلامت در شبکههای اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 213-228]
-
میرزائیان خمسه، پیوند
تبیین نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 337-365]
-
میرزانورعلی، فاطمه
امکانمندیهای پلتفرمهای رسانههای اجتماعی در درگیرسازی کاربران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 4-29]
-
میرصدری، سیدحسین
تبیین حقوقی قلمرو مسئولیت رسانههای خبری و جبران خسارت (مورد مطالعه: بحران همهگیری کووید-19) [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 229-246]
-
میرمهدی، سید مهدی
بررسی تأثیر استفاده از رسانههای اجتماعی توسط کارکنان بر عملکرد شغلی آنان با نقش میانجی خلاقیت [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 489-505]
-
میرمهدی، سید مهدی
بررسی تأثیر سلبریتیهای رسانه اجتماعی و روابط فرااجتماعی با آنها بر قصد خرید دنبالکنندگان (مورد مطالعه: رسانه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 86-109]
ن
-
نخعی، امیر حسین
تحلیل ریختشناسی شبکهای ـ فازی: روشی برای آیندهپژوهی در صنعت رسانه [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 364-386]
-
نظری، محسن
طراحی چارچوب برندسازی کارآفرینانه مؤثر بر قابلیتهای پویا در کسبوکارهای کوچک و متوسط صنعت نشر کتاب [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 416-439]
-
نوری، مینا
شناسایی بوم مدل کسبوکار پلتفرمهای شبکه نمایش خانگی بر اساس مدل کسبوکار استروالدر (مطالعه موردی: فیلیمو) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 387-412]
-
نیکرفتار، طیبه
شناسایی تأثیر رسانههای اجتماعی بر افزایش گردشگری ورزشی با میانجیگری بلوغ هواداران (نمونه پژوهش: باشگاه ورزشی انقلاب تهران) [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 506-523]
ه
-
هادی زاده، مرتضی
بررسی رابطه آیندهنگاری راهبردی و فناوریهای رسانهای در مدلهای کسبوکار [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 189-212]
-
هرندی، عطاءاله
تبیین نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 337-365]
ی
-
یاراحمدی، فتانه
بررسی تأثیر سلبریتیهای رسانه اجتماعی و روابط فرااجتماعی با آنها بر قصد خرید دنبالکنندگان (مورد مطالعه: رسانه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 86-109]
-
یوسفی خواه، سارا
بررسی جامعهشناختی قمار آنلاین در شبکههای اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 78-101]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد